Pressinőukogu
Eesti Ajalehtede Liit
Eesti Ajalehtede Liit
TRÜKI  |  ESTONIAN PRESS COUNCIL  |  СОВЕТ ПО ПРЕССЕ

Kaebus nr 92

Pressinõukogu otsus
21.04.2005

Eesti Päevaleht ei rikkunud head ajakirjandustava

Pressinõukogu arutas Lembit Ülperi kaebust Eesti Päevalehes 10. märtsil 2005 ilmunud artikli „Wõro nõukogu esimeest süüdistatakse 15 miljoni riisumises” peale ning otsustas, et leht ei ole rikkunud head ajakirjandustava.

Lembit Ülper kaebas Pressinõukogule, et artikkel, kus teda süüdistatakse 15 miljoni riisumises, sisaldab valeväiteid. Kaebaja ei ole rahul, et talle ei antud võimalust oma seisukoha väljendamiseks.

Eesti Päevaleht selgitas Pressinõukogule, et ajakirjanik pöördus korduvalt Lembit Ülperi poole kommentaari saamiseks, kuid tulemusteta. Lembit Ülper vältis kontakti ajakirjanikuga igati. Seetõttu kasutas ajakirjanik artiklis nappi vastust, mille Lembit Ülper oli varem lehele andnud. Leht märkis, et ajakirjanik võttis süüdistuste täpsustamiseks ühendust ka Võru prokuratuuriga.

Pressinõukogu otsustas, et Eesti Päevaleht ei ole eksinud ajakirjanduseetika koodeksi vastu, sest kaebajaga üritati ühendust saada ja kommentaari saamata kasutati varasemat seisukohta, lõpetuseks avaldati ka kaebaja vastulause.

Pressinõukogu esimees Tiina Kaalep

 




Pressinőukogu

Pärnu mnt 67a
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 3363
Fax. +372 631 1210
pn@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele