Esilehele
Esilehele
Esilehele
TRÜKI  |  IN ENGLISH

Reklaamiklientide probleemid

  • Reklaamide hinnad ja sellega seotud informatsioon on väljaannetel laiali eri dokumentides või puudub üldse.
  • Reklaamide hinnad ja sellega seotud info on väljaannetel väga erineva ülesehitusega.
  • Võrreldes televisiooni, raadio ja muu meediaga on just ajalehtede seast kõige keerulisem leida soovitud toodet, kuhu paigutada reklaami.
  • Väljaannete poolt pakutavate reklaamide hindu ja sellega seotud infot ei ole võimalik elektrooniliselt üle kanda ühtsetesse infotehnoloogilistesse süsteemidesse (Emoril näit. Galileo, Reklaami kulutuste uuring).

    o Praegu sisestab osa reklaamikliente ja ka uuringufirma reklaami hinnakirjasid enda infosüsteemidesse käsitsi, panustades sellesse oma aega ja raha.
    o Kuna info sisestatakse infosüsteemidesse käsitsi kas sekretäri või mõne muu töötaja poolt, siis suureneb vea tegemise oht ja sisestatud info adekvaatsus.

Eesmärk

  • Aidata kaasa väljaannete toodete, reklaami hindade ja sellega seotud informatsiooni puudutavate infosüsteemide tekkele ja arengule.
    o
    Lisaks teistele kanalitele, et väljaanned hakkaksid hinnakirju väljastama kokku lepitud standardi kohaselt vormistatud elektroonilise dokumendina.

Kuidas koostada standardiseeritud hinnakirja

Info liikumine reklaamikliendi ja väljaande vahel

Hinnakirja standardiseerimine

  • Kokku panna minimaalne informatsiooni hulk, mida standardiseeritud hinnakirjas ära kirjeldatakse
  • Tagasiside meediaagentuuridest - kas see on see, mida agentuurid tahavad saada (vajadusel tehakse hinnakirja standardis muudatusi)
  • Väljaandeid teavitatakse esialgsest hinnakirja standardist
    (areng on praegu selles etapis)
  • Väljaanded saavad oma võrguleheküljele panna üles standardile vastava hinnakirja

Abiprogrammid

Üldist infomaterjali ja näiteid XMLindusest

 

» Ajalehtede reklaamiinfo



Eesti Ajalehtede Liit

Pärnu mnt 67A
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 1005
Fax. +372 631 1210
eall@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele