Pressinőukogu
Eesti Ajalehtede Liit
Eesti Ajalehtede Liit
TRÜKI  |  ESTONIAN PRESS COUNCIL  |  СОВЕТ ПО ПРЕССЕ

Kaebus nr 868
Pressinõukogu otsus 24.01.2019

Eesti Päevaleht ei rikkunud head ajakirjandustava

Pressinõukogu arutas Taavi Aasa ja Tõnis Mölderi kaebust Eesti Päevalehes 22. novembril 2018 ilmunud artikli „Kiire pääsu hooldusravile tagasid kõrge positsioon erakonnas, altkäemaks või tutvused haiglas“ peale ja otsustas, et leht ei rikkunud head ajakirjandustava.

Artikkel räägib sellest, et Lääne Tallinna keskhaigla hooldusravikliinikus on patsiente, kelle lähedased on keskerakondlased või kes on nende eest maksnud altkäemaksu kliiniku juhatajale või õendusjuhile.

Taavi Aas ja Tõnis Mölder kaebasid Pressinõukogule, et artiklis on neid mainitud konfliktses kontekstis, kuid sõna ei antud.

Eesti Päevaleht vastas Pressinõukogule, et artiklis on tsiteeritud hooldusravikliiniku juhi Mark Levini telefonikõnet muutmata kujul ja hinnanguta. Leht leiab, et artikkel ei kajastanud konflikti, vaid kliiniku juhi ja töötaja vestlust ja selles ei olnud kaebajaid puudutavas osas midagi konfliktset. Leht leiab, et artiklis ei esitata kaebajate kohta ühtegi süüdistust.

Pressinõukogu otsustas, et Eesti Päevaleht ei eksinud ajakirjanduseetika koodeksi vastu. Pressinõukogu hinnangul ei esitata Taavi Aasa ja Tõnis Mölderi kohta süüdistusi ja seetõttu ei olnud vaja neile artiklis sõna anda.

Pressinõukogu

 

 



Pressinõukogu

Pärnu mnt 67a
10134 Tallinn Estonia
Tel. +372 646 3363
Fax. +372 631 1210
pn@eall.ee



Tagasi  -  Esilehele